[… Η κοινοπραξία των ισραηλινών εταιρειών Plasan και SK Group και τον Ελληνα επιχειρηματία Αρ. Γλίνη είναι ο μόνος υποψήφιος που υπέβαλε δεσμευτική προσφορά για την προβληματική κρατική επιχείρηση. Σύμφωνα με καλά πληροφορημένες πηγές, παρά το γεγονός ότι η εφάπαξ οικονομική προσφορά αναμένεται να είναι χαμηλή (ή ακόμα και συμβολική), το business plan έχει αποτιμηθεί αρμοδίως μεταξύ 95 και 135 εκατ. ευρώ. Αυτό είναι το ποσό που δεσμεύεται να επενδύσει σε ορίζοντα πενταετίας ο υποψήφιος αγοραστής... ] https://defencereview.gr/ependyseis-135-ekat-stin-elvo-schediazo/
……………………
[… Ποιοι είναι όμως οι Ισραηλινοί όμιλοι που θέλουν την ΕΛΒΟ; Το SK Group, που ανήκει στον Samy Katsav, δραστηριοποιείται στην αμυντική βιομηχανία και διεκδικεί την ΕΛΒΟ μέσω θυγατρικής του από κοινού με τον επίσης ισραηλινό όμιλο Plasan που ιδρύθηκε το 1985, παράγει θωρακισμένα οχήματα και έχει θυγατρικές στις ΗΠΑ και στην Γαλλία. Το Ελληνικό Δημόσιο, διατηρεί το δικαίωμα, να αποκτήσει έναντι τιμήματος το 21% της ΕΛΒΟ μετά από μια τριετία.
Τα περιουσιακά στοιχεία που διεκδικεί η κοινοπραξία είναι τρία οικόπεδα έκτασης άνω των 270.000 τ.μ. στη Βιομηχανική Περιοχή της Σίνδου, κτιριακές εγκαταστάσεις στη ΒΙΠΕ Σίνδου, εξοπλισμός και δικαιώματα πνευματικής και βιομηχανικής ιδιοκτησίας: όπως το σήμα και ο διακριτικός τίτλος “ΕΛΒΟ”, και κάθε άλλο δικαίωμα βιομηχανικής και πνευματικής ιδιοκτησίας, όπως τεχνογνωσία, σχέδια, άδειες ΙΤ και πατέντες που έχει τυχόν κατοχυρώσει η εταιρεία… ] https://www.capital.gr/epixeiriseis/3467867/poioi-einai-oi-israilinoi-pou-katethesan-prosfora-gia-tin-elbo
………………………………………………………………………….
Για την ολοκλήρωση της μεταβίβασης της ΕΛΒΟ ενημέρωσε από το βήμα της Βουλής ο υπουργός Οικονομικών Χρήστος Σταϊκούρας. Για τα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά είπε ότι προκήρυξη του πλειοδοτικού διαγωνισμού για την πώληση «στρατιωτικού σκέλους», προγραμματίζεται για το τέλος Σεπτεμβρίου». Οι πρωτοβουλίες για ΕΑΒ.
[ …Ο κ. Χρήστος Σταϊκούρας επισήμανε πως προωθήθηκε το πρόγραμμα αξιοποίησης της δημόσιας περιουσίας, όπου αυτό ήταν εφικτό, όπως είναι το έργο στο Ελληνικό, η μαρίνα Αλίμου και η αξιοποίηση τριών περιφερειακών λιμένων, ενώ δρομολογήθηκαν σχέδια ενίσχυσης της βιωσιμότητας εταιρειών, όπως είναι η ΕΛΒΟ, τα ναυπηγεία Σκαραμαγκά, η ΕΑΒ και η ΛΑΡΚΟ.
Ειδικότερα για την ΕΑΒ, ο υπουργός ανέφερε πως το υπουργείο έχει προχωρήσει σε έντεκα πολιτικές πρωτοβουλίες, λύνοντας σημαντικά προβλήματα και αναπτύσσοντας δράσεις για τη στήριξή της, σε τρία επίπεδα: της λειτουργικής αναβάθμισης, της ενδυνάμωσης του προσωπικού και της εδραίωσης της νομιμότητας και της λογικής. Στόχος μας, είπε ο υπουργός, είναι «οι έξυπνες Ένοπλες Δυνάμεις. Οι ψηφιακές Ένοπλες Δυνάμεις που κοιτούν το μέλλον και όχι μόνο το παρελθόν».
Για τα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά, ο Χρήστος Σταϊκούρας ανέφερε πως «σύμφωνα με την ειδική διαχείριση, η προκήρυξη του πλειοδοτικού διαγωνισμού για την πώληση των υπολειπόμενων στοιχείων του ενεργητικού τους, του λεγόμενου “στρατιωτικού σκέλους”, προγραμματίζεται για το τέλος Σεπτεμβρίου». Μάλιστα για να υπάρξει μεγιστοποίηση του δυνητικού επενδυτικού ενδιαφέροντος και διασφάλιση της λειτουργικής συνέχειας της επιχείρησης, το υπουργείο Οικονομικών, σε συνεργασία με τα συναρμόδια υπουργεία, την ΕΤΑΔ και την ειδική διαχείριση, προχωράμε τους επόμενους μήνες -δυναμικά- στην επίλυση σειράς ζητημάτων, τόσο σε νομοθετικό όσο και σε διοικητικό επίπεδο». Στόχος μας, είναι «πέρα από τη μεγιστοποίηση του επενδυτικού ενδιαφέροντος για τα στοιχεία του ενεργητικού των ναυπηγείων Σκαραμαγκά και την επωφελέστερη εκποίησή τους προς όφελος του ελληνικού Δημοσίου, είναι και η χάραξη μιας οργανωμένης πολιτικής για το μέλλον των ναυπηγείων».
Τέλος, για την Ελληνική Βιομηχανία Οχημάτων (ΕΛΒΟ), ο υπουργός Οικονομικών ενημέρωσε την Βουλή «για την ολοκλήρωση της διαγωνιστικής διαδικασίας για τη μεταβίβαση των περιουσιακών στοιχεία της. Μία εξέλιξη που χαρακτηρίζεται ως ιδιαίτερα επιτυχημένη, καθώς η εταιρεία τελεί σε καθεστώς ειδικής εκκαθάρισης από το 2014. Είχαν διενεργηθεί τρεις δημόσιοι πλειοδοτικοί διαγωνισμοί, χωρίς αποτέλεσμα και είναι η πρώτη φορά, μετά από σχεδόν 7 χρόνια παλινωδιών και ατελέσφορων διαδικασιών, που εμφανίστηκε, νομότυπα, υποψήφιος πλειοδότης». Ο Χρήστος Σταϊκούρας ανέφερε πως από το επιχειρησιακό σχέδιο της ΕΛΒΟ εκτιμάται ότι το ελληνικό Δημόσιο θα εισπράξει άνω των 25 εκατ. ευρώ από φόρους και ασφαλιστικές εισφορές, η συνολική δε οικονομική επένδυση εκτιμάται περί τα 29 εκατ. ευρώ». Μια εταιρεία, όπως πρόσθεσε, που «μπορεί να αποτελέσει πλέον πόλο ανάπτυξης για τη Βόρεια Ελλάδα και στήριγμα για την τοπική κοινωνία, με τη δημιουργία πολλών θέσεων εργασίας». ] http://www.fmvoice.gr/index.php/oikonomia/eidiseis/item/255760-staikoyras-oloklirothike-i-metavivasi-tis-elvo-ti-eipe-gia-eav-nafpigeia-skaramagka
…………………………………
…………………………………
Τα ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΑΜΥΝΤΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ Α.Β.Ε.Ε. (ΕΒΟ-ΠΥΡΚΑΛ) ή ΕΑΣείναι η οποία για περισσότερα από 140 χρόνια, σχεδιάζει, αναπτύσσει, κατάσκευάζει και προμηθεύει με Νατοϊκού τύπου όπλα, οπλικά συστήματα και πυρομαχικά τις Ελληνικές Ένοπλες Δυνάμεις.
Τα ΕΑΣ ιδρύθηκαν το 2014 μετά τη συγχώνευση του 2004, των:
ΑΕ Ελληνικού Πυριτιδοποιείου & Καλυκοποιείου γνωστότερης ως “ΠΥΡΚΑΛ”
ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑΣ ΟΠΛΩΝ ΑΕ γνωστότερης ως “ΕΒΟ”
………………………………………………………………………………………………………
ΑΛΦΕΙΟΣ: ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΡΕ ΑΙΣΧΙΣΤΟΙ ΔΕΝ ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΑΤΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΛΒΟ ΣΤΑ “ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΑΜΥΝΤΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ” ΜΕ ΕΝΑ ΤΟΣΟ ΕΥΤΕΛΕΣ ΠΟΣΟ ΤΗΣ ΤΑΞΗΣ ΤΩΝ 29.000.000 ΕΥΡΩ ΑΛΛΑ ΔΩΣΑΤΕ ΑΠΛΟΧΕΡΑ 20.000.000 ΕΥΡΩ ΣΤΑ ΜΜΕ ΠΟΥ ΓΙΝΑΝΕ ΑΕΡΑΣ ΚΟΠΑΝΙΣΤΟΣ ;;; ΑΛΛΑ ΤΙ ΡΩΤΑΜΕ ΤΩΡΑ…
(ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ) [ ΑΡΤΕΜΗΣ ΣΩΡΡΑΣ: … ΤΑ ΕΧΩ ΠΕΙ ΟΛΑ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ. ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΛΛΗ ΛΥΣΗ. ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟΔΡΟΜΟΣ. ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΟ ΜΑΣ ΚΑΙ Η ΝΙΚΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΙΑ ΜΑΣ.
ΘΕΛΩ ΝΑ ΘΥΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ.
Ο ΝΙΚΗΤΗΣ ΤΑ ΠΑΙΡΝΕΙ ΟΛΑ ΟΠΩΣ ΤΟ ΕΧΩ ΠΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ.
Ο ΧΑΜΕΝΟΣ ΤΑ ΧΑΝΕΙ ΟΛΑ.
ΟΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΧΑΜΕΝΟΥΣ, ΘΑ ΤΑ ΧΑΣΕΙ ΟΛΑ ΚΑΙ ΘΑ ΧΑΘΕΙ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ.
Ο ΝΙΚΗΤΗΣ ΤΑ ΠΑΙΡΝΕΙ ΟΛΑ. ΑΥΤΗ Η ΜΑΧΗ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΣΟΒΑΡΗ. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ.
ΑΝ ΘΥΜΩΝΕΤΕ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ, ΜΕ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ ΠΛΟΥΤΟ ΠΟΥ ΕΧΕΤΕ, ΦΑΝΤΑΣΤΕΙΤΕ ΠΟΣΟ ΣΑΣ ΕΧΟΥΝ ΚΛΕΨΕΙ.
ΜΗΝ ΘΥΜΩΝΕΤΕ ΜΕ ΕΜΕΝΑ. ΘΥΜΩΣΤΕ ΜΕ ΑΥΤΟΥΣ. ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΣΑΣ ΛΕΩ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ…
… ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΘΥΜΩΝΕΙΣ ΜΕ ΕΜΕΝΑ, ΓΙΑΤΙ ΕΓΩ ΔΕΝ ΣΟΥ ΠΗΡΑ ΤΙΠΟΤΑ. ΜΑ ΔΕΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΑ ΠΟΤΕ. ΜΑ ΔΕΝ ΕΧΩ ΒΓΑΛΕΙ ΕΝΑ ΝΟΜΟ. ΜΑ ΔΕΝ ΕΧΩ ΒΑΛΕΙ ΤΙΠΟΤΑ. ΠΩΣ ΘΥΜΩΝΕΙΣ ΜΕ ΕΜΕΝΑ;
ΚΑΙ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΤΙ ΣΟΥ ΛΕΩ, ΕΛΑ ΝΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙΣ, ΕΛΑ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΘΕΣΗ, ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ, ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΥΒΕΡΝΗΘΕΙΣ ΕΣΥ ΑΠΟ ΕΣΕΝΑ. ΚΑΙ ΟΧΙ ΝΑ ΣΕ ΚΥΒΕΡΝΑΝΕ ΚΑΠΟΙΑ ΑΝΟΑ ΖΩΑ. ΑΝ ΔΕΝ ΚΥΒΕΡΝΗΘΕΙΣ ΜΕ ΤΟΝ ΝΟΥ ΣΟΥ, ΜΕ ΤΗΝ ΝΟΗΣΗ ΣΟΥ ΚΑΙ ΑΝ ΔΕΝ ΚΥΒΕΡΝΗΘΕΙ ΕΝΑ ΣΥΝΟΛΟ, ΜΙΑ ΜΟΝΑΔΑ, ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΕΤΥΧΕΙ ΚΑΤΙ…]
ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΔΗΜΑΡΕΣΗ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΥ ΤΥΠΟΥ Α' ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΣΤΟ ΕΛΕΥΣΙΣ ΡΑΔΙΟ 4-9-2020.
ΠΡΟ ΗΜΕΡΩΝ ΔΙΑΒΑΣΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΑ ΟΤΙ Ο ΔΗΜΟΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΠΡΟΕΒΗ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΩΝ ΛΕΩΦΟΡΕΙΩΝ , 50 ΣΤΟ ΣΥΝΟΛΟ , ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΘΑ ΔΙΑΤΕΘΟΥΝ ΣΤΗΝ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΕΤΟΥΣ ΚΑΘΩΣ Ο ΣΤΟΛΟΣ ΤΟΥ ΟΑΣΘ ΔΕΝ ΕΠΑΡΚΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΛΥΨΕΙ ΤΙΣ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΑΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΜΑΣ.
ΤΑ ΟΧΗΜΑΤΑ ΑΥΤΑ ΠΡΟΕΡΧΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΕΙΨΙΑ ΤΗΣ ΓΕΡΜΑΝΙΑΣ, ΕΧΟΥΝ ΗΛΙΚΙΑ 8-10 ΕΤΗ ΚΑΙ ΤΟ ΣΥΝΟΛΙΚΟ ΚΟΣΤΟΣ ΑΓΟΡΑΣ, ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ ΚΑΙ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ ΑΝΕΡΧΕΤΑΙ ΣΤΟ ΠΟΣΟ ΤΟΥ 1.000.000 ΕΥΡΩ. ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΑΥΤΑ ΠΡΟΕΡΧΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΤΑΜΕΙΟ ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΦΩΤΙΣΜΟΥ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ.
ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΣΤΙΓΜΗ Η ΠΛΑΤΕΙΑ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΟΥΣ ΜΥΡΙΖΕΙ ΠΟΛΥ ΑΣΧΗΜΑ, ΟΥΡΑ ΚΑΙ ΠΟΛΛΕΣ ΑΚΟΜΑ ΑΠΕΡΙΓΡΑΠΤΕΣ ΔΥΣΩΣΜΙΕΣ ΚΥΡΙΩΣ ΤΙΣ ΗΜΕΡΕΣ ΜΕ ΥΨΗΛΕΣ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΕΣ. ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΟ ΠΩΣ Ο ΘΕΡΜΑΙΚΟΣ ΕΧΕΙ ΣΥΧΝΑ ΒΡΩΜΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ ΤΗΣ ΘΑΛΑΣΣΑΣ ΑΡΑ ΧΡΗΖΕΙ ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΥ ΣΕ ΤΑΚΤΙΚΗ ΒΑΣΗ, ΕΡΓΟ ΠΟΥ ΟΦΕΙΛΕΙ ΝΑ ΑΝΑΛΑΒΕΙ Η ΙΔΙΑ Η ΠΟΛΙΤΕΙΑ.
ΤΟ ΕΡΓΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΧΕΙ ΑΝΑΛΑΒΕΙ ΜΕΧΡΙ ΤΟΝ ΑΥΓΟΥΣΤΟ ΠΟΥ ΜΑΣ ΠΕΡΑΣΕ Η LIDL ΕΛΛΑΣ. ΑΠΟ ΣΕΠΤΕΜΒΡΗ ΚΑΙ ΜΕΧΡΙ ΔΕΚΕΜΒΡΗ ΤΗΝ ΣΥΝΕΧΙΣΗ ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΙ Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ ALUMIL ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΑΠΟ ΤΟ ΛΙΜΑΝΙ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΤΟ ΔΕΛΤΑ ΤΩΝ ΠΟΤΑΜΩΝ ΛΟΥΔΙΑ, ΑΞΙΟΥ ΚΑΙ ΑΛΙΑΚΜΟΝΑ. ΚΑΤΑ ΠΟΣΟ ΟΡΘΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΝΑ ΖΗΤΑ ΣΥΝΔΡΟΜΗ ΙΔΙΩΤΩΝ ΣΕ ΤΕΤΟΙΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΕΡΓΑ; ΔΕΝ ΔΥΝΑΤΑΙ ΝΑ ΔΙΕΚΠΕΡΑΙΩΣΕΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ;
ΠΑΜΕ ΤΩΡΑ ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΜΕ ΤΑ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ. ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΠΩΣ ΕΝΑ ΤΕΤΟΙΟ ΟΧΗΜΑ ΔΙΑΝΥΕΙ ΗΜΕΡΗΣΙΩΣ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 200 ΧΛΜ ΕΝΤΟΣ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ. ΑΡΑ Η ΦΘΟΡΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΕΚΤΟΣ ΠΟΛΗΣ. ΧΟΝΔΡΙΚΑ ΔΗΛΑΔΗ 73.000 ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΑΝΑ ΕΤΟΣ.
ΤΑ ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ ΑΥΤΑ ΠΡΟΕΡΧΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΕΡΜΑΝΙΑ. ΑΡΑ ΕΧΟΥΝ ΗΔΗ ΑΡΚΕΤΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΣΤΑ ΚΟΝΤΕΡ ΤΟΥΣ. ΚΑΙ ΘΑ ΔΟΥΜΕ ΕΔΩ ΤΟ ΟΞΥΜΩΡΟ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ ΚΑΘΩΣ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΕΝΑΝ ΔΗΜΟ ΝΑ ΑΓΟΡΑΖΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΟΧΗΜΑΤΑ ΑΛΛΑ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΟΧΗΜΑΤΩΝ (ΕΛΒΟ) ΝΑ ΑΝΑΖΗΤΑ ΑΓΟΡΑΣΤΗ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΤΕΛΕΙ ΥΠΟ ΕΙΔΙΚΗ ΕΚΚΑΘΑΡΙΣΗ ΑΠΟ ΤΟ 2014.
ΚΑΙ ΕΔΩ ΘΑ ΔΟΥΜΕ ΠΩΣ ΣΥΝΔΕΟΝΤΑΙ ΟΛΑ. ΔΙΟΤΙ ΤΑ 600 ΔΙΣ ΠΟΥ ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ ΣΤΟΥΣ ΚΡΑΤΙΚΟΥΣ ΠΡΟΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΚΑΤΕΘΕΣΕ ΤΟ 2012 Ο ΑΡΤΕΜΗΣ ΣΩΡΡΑΣ ΣΤΗΝ ΚΥΡΙΑΡΧΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΩΣΤΕ ΝΑ ΞΕΧΡΕΩΣΕΙ Η ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΕΘΕΙ ΣΕ ΠΟΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ. ΟΙ ΟΡΟΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΤΑΜΙΕΥΣΗ ΗΤΑΝ ΝΑ ΕΚΤΕΛΕΣΤΕΙ ΛΟΓΙΣΤΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ ΤΟΥ ΧΡΕΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΟΔΟΘΟΥΝ ΕΥΘΥΝΕΣ ΣΕ ΔΗΜΟΣΙΟΥΣ ΚΑΙ ΚΡΑΤΙΚΟΥΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΣ ΠΟΥ ΚΑΤΑΧΡΑΣΤΗΚΑΝ ΔΗΜΟΣΙΟ ΧΡΗΜΑ ΑΠΟ ΤΟ ’74 ΩΣ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ.
ΤΟ ΠΟΣΟ ΑΥΤΟ ΔΙΔΕΤΑΙ ΩΣ ΔΑΝΕΙΟ ΜΕ 0,5% ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ, ΝΑ ΓΙΑΤΙ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΩΣ «ΔΑΝΕΙΟ» ΣΤΟΝ ΠΡΟΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟ. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΥΧΑΙΟ ΚΑΘΟΛΟΥ.
ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΦΟΡΕΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΠΡΟΒΛΕΠΕΤΑΙ ΠΩΣ ΘΑ ΣΥΓΚΡΟΤΗΘΕΙ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ ΠΟΥ ΘΑ ΠΡΟΒΕΙ ΣΕ ΕΝΔΕΛΕΧΗ ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΛΕΓΧΟ , ΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΧΡΕΟΥΣ. ΘΑ ΕΡΕΥΝΗΘΟΥΝ ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ, ΔΑΝΕΙΣΤΕΣ, ΤΡΑΠΕΖΕΣ, ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟΙ ΦΟΡΕΙΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟ, ΕΦΟΡΙΕΣ, ΥΠΟΥΡΓΕΙΑ, ΤΟ Τ.Χ.Σ. , ΤΟ ΤΑΙΠΕΔ, ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΑ ΓΡΑΦΕΙΑ, ΝΟΜΑΡΧΙΕΣ, ΔΗΜΟΙ, ΕΞΟΠΛΙΣΤΙΚΑ ΤΑΜΕΙΑ ΚΛΠ.
ΕΤΣΙ ΜΕ ΤΗΝ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΤΕΘΕΙ ΣΕ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΚΑΙ Η ΕΛΒΟ Η ΟΠΟΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΣΕΙΡΑ ΤΗΣ ΩΣ ΒΑΡΙΑ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΘΑ ΕΙΧΕ ΤΕΡΑΣΤΙΕΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΠΕΚΤΑΘΕΙ ΚΑΙ ΣΕ ΑΛΛΟΥΣ ΤΟΜΕΙΣ.
ΔΗΛΑΔΗ ΝΑ ΠΑΡΑΓΕΙ ΒΑΡΙΑ ΟΧΗΜΑΤΑ, ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ, ΦΟΡΤΗΓΑ, ΑΡΜΑΤΑ ΜΑΧΗΣ ΤΟΥ ΣΤΡΑΤΟΥ, ΝΑ ΔΙΑΤΗΡΕΙ ΚΑΙ ΟΜΑΔΑ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ ΑΥΤΩΝ ΚΑΙ ΝΑ ΕΞΑΓΕΙ. ΕΝΩ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΠΑΡΑΓΕΙ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΕΡΟΣΚΑΦΗ. ΑΛΛΑ ΨΑΧΝΕΙ ΕΠΕΝΔΥΤΗ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΝΑ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑΣΕΙ ΚΑΙ Η ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ.
ΚΑΙ ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΜΕ ΤΗΝ ΟΡΘΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΗΣ ΕΛΒΟ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΕΡΓΑΖΟΝΤΑΙ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΦΕΥΓΟΥΝ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ. ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΦΥΣΙΚΑ ΠΟΥ Ο ΚΥΚΛΟΣ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΟΣ ΤΟΤΕ Η ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΣΕ 12ΩΡΗ ΒΑΣΗ ΚΑΙ ΝΑ ΣΠΑΕΙ ΣΕ 2 ΕΞΑΩΡΕΣ ΒΑΡΔΙΕΣ ΔΙΟΤΙ Ο ΤΟΜΕΑΣ ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΙΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΜΑΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΠΡΟΒΛΕΠΕΙ ΠΩΣ ΟΙ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΣΕΒΑΣΜΟ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΔΥΝΑΜΙΚΟ , ΑΡΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΝΑ ΕΡΓΑΖΟΝΤΑΙ 12 ΩΡΕΣ ΣΥΝΕΧΟΜΕΝΑ ΕΝΩ ΟΙ ΜΙΣΘΟΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΤΙΚΟΙ ΠΡΑΓΜΑ ΠΟΥ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΠΩΣ ΜΕ ΤΟ 50% ΘΑ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΖΕΙΣ.
ΤΟ ΕΝΑΥΣΜΑ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΞΕΚΙΝΗΣΕ ΤΟ 2010 ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΥΠΟΓΡΑΦΗΚΕ ΤΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ ΠΟΥ ΑΠΑΙΤΟΥΣΕ ΕΚΧΩΡΗΣΗ ΕΘΝΙΚΗΣ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑΣ. ΑΥΤΟ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΠΩΣ ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΞΕΚΙΝΗΣΑΝ ΕΠΙΣΗΜΑ ΝΑ ΕΚΤΕΛΟΥΝΤΑΙ ΕΝΤΟΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΜΑΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΤΩΝ ΔΑΝΕΙΣΤΩΝ, ΔΗΛΑΔΗ ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΟΝΤΑΙ ΙΔΙΩΤΕΣ ΕΚΤΑΣΕΙΣ ΓΗΣ ΠΟΥ ΑΝΗΚΟΥΝ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΟΣΛΑΜΒΑΝΟΥΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΕΛΛΗΝΕΣ ΜΕ ΜΙΣΘΟ 400 ΕΥΡΩ ΤΟΝ ΜΗΝΑ. ΕΝΑ ΑΚΟΜΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΠΩΣ ΟΙ ΦΟΡΟΙ ΕΙΣΠΡΑΤΤΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ Α.Α.Δ.Ε. ΜΙΑ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΑΡΧΗ ΔΙΧΩΣ ΝΟΜΙΚΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΦΟΡΟΕΙΣΠΡΑΚΤΙΚΟ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟ ΤΩΝ ΔΑΝΕΙΣΤΩΝ. ΣΤΟΝ ΝΟΜΟ ΣΥΣΤΑΣΗΣ ΤΗΣ ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΟΤΙ ΑΠΟΔΙΔΕΙ ΤΑ ΕΣΟΔΑ ΣΤΟ ΚΡΑΤΟΣ. ΑΡΑ Η ΜΕΡΙΔΑ ΤΟΥ ΛΕΟΝΤΟΣ ΑΠΟ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΜΕΝΩΝ ΚΑΤΑΛΗΓΟΥΝ ΕΚΤΟΣ ΧΩΡΑΣ.
ΕΧΟΥΜΕ ΕΝΑ ΕΧΘΡΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ ΠΟΥ ΚΙΝΕΙΤΑΙ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟΝ ΕΛΛΗΝΑ ΑΝΕΞΕΛΕΓΚΤΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΜΕΧΡΙ Ο ΙΔΙΟΣ Ο ΕΛΛΗΝΑΣ ΝΑ ΣΗΚΩΣΕΙ ΚΕΦΑΛΙ ΜΕ ΕΝΑΝ ΠΟΛΥ ΑΠΛΟ ΤΡΟΠΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΠΑΙΤΕΙ ΟΠΛΑ ΟΥΤΕ ΦΩΝΕΣ ΣΕ ΠΛΑΤΕΙΕΣ. Ο ΙΔΙΟΣ Ο ΕΛΛΗΝΑΣ ΟΦΕΙΛΕΙ ΝΑ ΑΝΑΛΑΒΕΙ ΤΗΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΤΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΙ ΣΕ ΑΠΟΓΟΝΟΥΣ ΤΩΝ ΑΥΛΙΚΩΝ ΤΟΥ ΟΤΤΟ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΝ ΝΑ ΚΥΒΕΡΝΟΥΝ ΟΠΩΣ ΚΑΝΟΥΝ ΕΔΩ ΚΑΙ 2 ΑΙΩΝΕΣ.
ΑΥΤΟ ΟΜΩΣ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΠΡΕΠΕΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΝΑ ΕΡΘΟΥΝ ΣΤΟ ΚΟΝΤΙΝΟΤΕΡΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΔΗΛΩΣΟΥΝ ΚΥΡΙΑΡΧΟΙ ΜΕ ΤΗΝ ΕΝΤΟΛΗ ΑΠΟΠΛΗΡΩΜΗΣ ΠΡΟΣ ΕΦΟΡΙΑ. Η ΕΝΤΟΛΗ ΑΥΤΗ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΔΟΧΗ ΤΩΝ ΠΕΡΙΟΥΣΙΩΝ ΠΟΥ ΑΝΗΚΟΥΝ ΣΤΟ ΕΘΝΟΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ. ΚΑΙ ΕΔΩ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΩ ΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΑΡΤΕΜΗ ΣΩΡΡΑ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΤΟΝΙΣΕ ΠΩΣ ΜΕ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 1.500.000 ΕΝΤΟΛΕΣ ΑΠΟΠΛΗΡΩΜΗΣ ΘΑ ΔΙΝΕΙ ΧΡΗΜΑ ΥΠΟΓΕΓΡΑΜΜΕΝΟ ΑΠΟ ΑΥΤΟΝ (ΧΡΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟ) ΩΣΤΕ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΤΑ ΧΡΕΗ ΜΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΜΕ ΤΟ ΚΤΗΝΟΣ ΠΟΥ ΖΗΤΑ ΧΡΗΜΑ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΧΡΕΩΣΕΙ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΜΕΣΩ ΥΠΕΡΜΕΤΡΗΣ ΦΟΡΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΔΟΛΙΑΣ ΥΠΟΒΑΘΜΙΣΗΣ ΤΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΜΑΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ.
ΙΣΩΣ ΕΔΩ ΚΑΠΟΙΟΙ ΣΚΕΦΤΟΥΝ «ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΠΑΡΑΝΟΜΑ ΧΡΕΗ;». Ο ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΟΠΟΤΕ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΚΛΑΠΕΙ ΚΑΙ ΟΤΙ ΠΑΡΑΝΟΜΟ ΕΧΕΙ ΧΡΕΩΘΕΙ ΣΤΟΝ ΕΛΛΗΝΑ ΘΑ ΤΟ ΓΥΡΙΣΟΥΝ ΠΙΣΩ ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΟ.
ΠΡΟΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΕΤΟΥΣ 2020
ΟΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΦΟΡΕΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΤΕΘΕΙ ΣΤΟΝ ΑΡΕΙΟ ΠΑΓΟ ΜΕ ΑΡΙΘΜΟ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟΥ 6199/2015 ΣΥΝΕΠΩΣ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΔΕΣΜΕΥΣΗ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΦΟΡΕΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΑΕΡΑ ΚΑΙ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΕΣ ΥΠΟΣΧΕΣΕΙΣ ΓΙΑ ΨΗΦΟΘΗΡΙΑ.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α
ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΟΜΙΚΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ
Για την Ελληνική Κυρίαρχη Δημοκρατία έχουν κατατεθεί και κλειδωθεί τα ακόλουθα οικονομικά εργαλεία από τον Αρτέμη Σώρρα (*). Αυτά συνοδεύονται με σειρά αδιαμφισβήτητων και αδιαφιλονίκητων διαπιστευτηρίων και νομιμοποιητικών έγγραφων που επικυρώνουν την εγκυρότητα, γνησιότητα και ισχύ.
Έχουν γίνει όλες οι απαραίτητες νομικές και πρακτικές ενέργειες βάσει της Ελληνικής αλλά και της Παγκόσμιας νομοθεσίας, προς κάθε κατεύθυνση και προς κάθε άμεσα ή και έμμεσα σχετικό φορέα και έχει δοθεί ο απαραίτητος χρόνος για τυχόν ενστάσεις, απορρίψεις, αμφισβητήσεις κ.ο.κ.
Σε καμία από τις προτάσεις και σε κανένα από τα κατατεθέντα εργαλεία δεν έχει γίνει ουδέποτε οποιαδήποτε απόρριψη ή άρνηση οιασδήποτε μορφής από οιονδήποτε φορέα.
Αφού παρήλθε ο χρόνος των ενστάσεων και δεν υπήρξε καμία άρνηση, αυτό υποχρεωτικώς συνεπάγεται σε αποδοχή και οι πράξεις θεωρούνται τελεσθείσες, χωρίς δικαίωμα παρεμβολής από οιονδήποτε φορέα, οποτεδήποτε και με οποιονδήποτε τρόπο.
Τα εργαλεία και ο πλούτος που περιέχουν είναι πλέον εκχωρηθείσα περιουσία υπέρ των Ελλήνων, της Ελλάδος και του εν γένει απανταχού Ελληνισμού.
Συνοπτικά έχουν τελεσθεί οι ακόλουθες πράξεις και έχουν κατατεθεί τα ακόλουθα ποσά που είναι έτοιμα προς εκταμίευση:
ΑΜΕΡΙΚΗΣ είναι κατατεθειμένα σε κηδεμονευόμενο λογαριασμό σε τράπεζα του εξωτερικού και τα οποία επικυρώθηκαν από όλους τους εμπλεκομένους φορείς (US Treasury, US Treasury Offset Payments, US department of Transportation, ΔΝΤ, ΕΕ, ΕΚΤ, ΤΤΕ, Άρειο Πάγο, Ελληνικά Δικαστήρια και πολλές άλλες χώρες του εξωτερικού). Κατατέθηκαν για την εξαγορά του Δημοσίου Χρέους και τη χρηματοδότηση των νέων αναγκών.
1.1. Επιτόκιο : 0 %, (0,5 % προσωρινό επιτόκιο μέχρι την εξαγορά των δανείων από τους δανειστές: και μετά θα μετατραπεί σε 0 %. Τα έσοδα από τους σχετικούς τόκους θα διατεθούν και πάλι σε ταμείο για την Ελλάδα),
1.2. Αποπληρωμή : Μέχρι 100 χρόνια.
2.0. ΠΟΣΟ ΔΥΟ ΤΡΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ ΤΡΙΑΚΟΣΙΩΝ ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΡΙΩΝ (Ε 2.300.000.000.000) ΕΥΡΩ έχει κατατεθεί ως αίτημα του Αρτέμη Σώρρα ο οποίος ενέργησε για λογαριασμό των Αυτοχθόνων Ελλήνων που ζουν στην Ελλάδα αλλά και στο εξωτερικό, δυνάμει του Αμετακλήτου- Αορίστου χρονικά και με Μεταθανάτια ισχύ και κληρονομικό δικαίωμα Συμβολαιογραφικού Πληρεξουσίου, όπως αυτό έχει ανατεθεί από διάφορους Δήμους αλλά και Εκκλησιαστικούς Φορείς στην Ελλάδα και στο Εξωτερικό.
2.1. ΠΡΟΤΑΣΗ ΟΠΩΣ ΚΑΤΑΤΕΘΗΚΕ:
Να ληφθούν κεφάλαια από τα παράγωγα του πλούτου των Ελληνικών Κληρονομικών Ταμείων Διεθνούς Εξασφάλισης, που διατηρούνται καταχωρημένα στους ειδικούς Θεσμικούς Μητρικούς και Παράλληλους «Υπερκαλυμμένους λογαριασμούς» (OVER BALANCED) ή/ και «Κύριους λογαριασμούς» (GLOBAL MASTER CASH AND CHIPS ACCOUNTS - GMC & CA), ή / και τους «Διεθνείς Συγκεντρωτικούς Λογαριασμούς», (INTERNATIONAL COMBINED COLLATERAL ACCOUNTS ), στην Τράπεζα Ελλάδος καθώς και σε όλες τις υπόλοιπες εμπορικές τράπεζες ή άλλους οργανισμούς με έδρα την Ελλάδα και το εξωτερικό και που ελέγχονται από την Τράπεζα Διεθνών Διακανονισμών (BIS - Bank of International Settlements), την Παγκόσμια Τράπεζα (World Bank), Federal Reserve και τις κεντρικές τράπεζες των χωρών δια μέσου των γκρίζων/ μαύρων οθονών (Επίπεδο υψίστης ασφαλείας). Τα κεφάλαια αυτά είναι Δικαιωματικά, κατά τις Διεθνείς Συνθήκες, νόμιμη ιδιοκτησία του Κυρίαρχου Ελληνικού Έθνους, όπως αλλιώς είναι γνωστό ως «η Παγκόσμια Διευκόλυνση του Χρέους» (Global Debt Facility), με απώτερο σκοπό να δομηθεί χρηματοδότηση προς όφελος του Έλληνα Πολίτη, για μια βιώσιμη αναδιάρθρωση και αναπτυξιακή πολιτική, εξασφαλίζοντας έτσι τη σταθερότητα, την ασφάλεια και την αναγέννηση του Ελληνισμού στην Ελλάδα αλλά και το εξωτερικό.
Αφορά την κάθετη αειφόρο ανάπτυξη με έργα κοινωφελή και ανταποδοτικά μαζί με εξαγορά των κόκκινων δανείων επιχειρήσεων και νοικοκυριών για την Ελλάδα, Κύπρο και τον απανταχού Ελληνισμό.
2.2. ΕΓΓΥΗΣΗ ΚΑΙ ΒΑΡΗ:
Αρτέμης Σώρρας δέσμευσε ως εγγύηση αντίστοιχη περιουσία από το δικό του χαρτοφυλάκιο ούτως ώστε να μην επιβαρυνθεί με
ΚΑΝΕΝΑ ΒΑΡΟΣ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΚΑΙ Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΛΑΟΣ .
2.3. ΕΠΙΚΥΡΩΣΗ:
Το αίτημα κατατέθηκε και επικυρώθηκε στους αρμόδιους φορείς (Παγκόσμιος Ελεγκτικός μηχανισμός, «ALPHA OMEGA STATION»,
World Bank, Federal Reserve, ITC, Consolidated Credit Bank LTD, UN, EU, ECB, IMF, Ελληνική Δημοκρατία, Άρειος Πάγος, USA & Ρωσία).
3.0. ΟΚΤΩ ΜΕΤΟΧΕΣ ΤΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ ΤΗΣ ΑΝΑΤΟΛΗΣ , ΕΝΑΝΤΙ ΧΡΥΣΟΥ ΚΑΙ ΚΕΦΑΛΑΙΩΝ, Σ ΥΝΟΛΙΚΗΣ ΕΛΑΧΙΣΤΗΣ ΑΞΙΑΣ ΠΕΝΤΕ ΤΡΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ
ΠΕΝΤΑΚΟΣΙΩΝ ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ (5.500.000.000.000) ΕΥΡΩ, οι οποίες έχουν μετατραπεί σε χρεωστικό ομόλογο με υποχρέωση της Εθνικής Τράπεζας, της Τράπεζας Ελλάδος και της Κεντρικής Τράπεζας της Ευρώπης. Η δωρεά αυτή φορολογήθηκε ήδη από το Ελληνικό Δημόσιο με φόρο ύψους Είκοσι επτά Δις. Ευρώ και το Υπουργείο Οικονομικών και το ΣΔΟΕ αρνήθηκαν να τα εισπράξουν.
3.1. ΕΠΙΚΥΡΩΣΗ:
Δ.Ο.Υ. Πατρών, Ελληνικό Κοινοβούλιο, Υπ. Οικονομικών, Πρεσβεία Γαλλίας, Ελληνικό Χρηματιστήριο, Ελληνικά Δικαστήρια.
( * ) ΑΡΤΕΜΗΣ ΣΩΡΡΑΣ , διαθέτει ένα χαρτοφυλάκιο σημαντικών χρηματοοικονομικών εργαλειών, στο οποίο κάποια είναι ιδιοκτήτης και κάποια είναι νόμιμος δικαιούχος – διαχειριστής. Η διαχείριση αυτή προκύπτει από Ανέκκλητα πληρεξούσια, Αορίστου χρόνου, με Μεταθανάτια ισχύ και Κληρονομικό Δικαίωμα. Είναι ο μόνος δικαιούχος, μόνος αποφασίζων και μόνος υπογράφων. Όλες οι προτάσεις έχουν κατατεθεί ως φυσικό πρόσωπο ούτως ώστε να υπάρχει πλήρης διαφάνεια για όλες τις πράξεις, ενέργειες, συμβάσεις κ.ο.κ.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ Β
ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟΣ
ΕΡΕΥΝΕΣ , ΕΛΕΓΧΟΣ ΚΑΙ ΜΕΛΕΤΕΣ
Για την μεταβατική περίοδο ευθύς μετά την ανάληψη της διακυβέρνησης από την "ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ " θα υλοποιηθούν τα κάτωθι:
Είναι προγραμματισμένο από τώρα, συγκεκριμένα από την κατάθεση που έχει γίνει υπέρ της Κυρίαρχης Ελληνικής Δημοκρατίας (στους Έλληνες ιθαγενείς πολίτες) των 600 δις δολαρίων από τις 28/ 09/ 2012 ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΜΕΣΗ ΕΚΤΑΜΙΕΥΣΗ ΕΥΘΥΣ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΑΛΗΨΗ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ «ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ» ΚΑΙ ΝΑ ΔΟΘΕΙ ΣΕ ΚΑΘΕ ΈΛΛΗΝΑ/ΔΑ ΠΟΛΙΤΗ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΓΕΓΡΑΜΜΕΝΟΣ/Η ΣΤΟΥΣ ΕΚΛΟΓΙΚΟΥΣ ΚΑΤΑΛΟΓΟΥΣ ΤΟ ΠΟΣΟΝ ΤΩΝ 20.000 ΕΥΡΩ ΩΣ ΑΜΕΣΗ ΑΝΑΚΟΥΦΙΣΗ ΚΑΙ ΣΤΗΡΙΞΗ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΟΥΝ ΤΑ ΕΡΓΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΘΕΙ ΥΨΟΥΣ 2,3 ΤΡΙΣ ΕΥΡΩ.!!!
Θα συσταθούν ειδικές επιτροπές οι οποίες θα αναλάβουν να ερευνήσουν, στη συνέχεια θα γνωματεύσουν και θα δομήσουν εμπεριστατωμένες και στοιχειοθετημένες προτάσεις με αδιαμφισβήτητες αποδείξεις οι οποίες θα κατατεθούν προς συζήτηση, απόφαση και θεσμοθέτηση από τα κρατικά όργανα.
Ι. ΘΕΣΜΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ - ΒΟΥΛΗ
1.0 Επιτροπές Έρευνας και Ελέγχου
2.0 Επιτροπές που θα δομήσουν μελέτες επίλυσης των ξεχωριστών θεμάτων, Ανάπτυξης και Ανασυγκρότησης της Ελληνικής οικονομίας και τη χάραξη της πολιτικής και πολιτιστικής γεωστρατηγικής.
3.0 Επιτροπές Θεσμοθέτησης των εγκεκριμένων αποφάσεων
ΔΙΚΑΣΤΙΚΗ ΑΡΧΗ ΚΑΙ ΠΕΙΘΑΡΧΙΚΟ ΣΩΜΑ
1.0 Επιτροπές Δικαίου & Πειθαρχικού
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ:
Ι. ΘΕΣΜΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ - ΒΟΥΛΗ
1.0 ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΕΛΕΓΧΟΥ ΥΠΕΥΘΥΝΕΣ ΣΤΟ ΝΑ ΠΡΟΒΟΥΝ ΣΤΑ ΚΑΤΩΘΙ:
1.1. ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ:
1.2.1. Η Επιτροπή Ελέγχου Δημοσίου χρέους: Θα προβεί σε μια ενδελεχή έρευνα, για τον έλεγχο την αξιολόγηση και τη δομή του δημοσίου χρέους σε βάθος χρόνου, τόσου ώστε να αποδειχτεί στο σύνολο η αλήθεια, με την επικουρία ομάδας παγκοσμίως αποδεκτών εμπειρογνωμόνων ελεγκτών. Ο έλεγχος θα περιλαμβάνει χωρίς να είναι περιοριστικό, το πως δημιουργήθηκε το Δημόσιο χρέος, ποιοί ήταν οι δανειστές, με τι συμβάσεις δεσμεύτηκε το κράτος και η τήρηση αυτών, ποιός γνωμάτευσε και αποφάσισε επ' αυτών, θα πιστοποιηθεί εάν και εφόσον είναι απεχθές το χρέος, εάν τα χρήματα έφτασαν και πόσα έφτασαν στην Ελλάδα, πως τοκίστηκε το εκάστοτε δάνειο, ποιός διαχειρίστηκε τα χρήματα που λήφθηκαν, που επενδύθηκαν, η έκδοση/ ακύρωση των ομολόγων κ.ο.κ.
1.2.2. Επιτροπή ελέγχου για τη διαχείριση δημόσιου χρήματος από εσωτερικά όργανα ή εξωτερικά καθώς και το ρόλο των συμβουλευτικών, ελεγκτικών εξωτερικών, ιδιωτικών ή και κρατικών συμβούλων.
1
.2.3. Επιτροπή ελέγχου για τη διαχείριση δημόσιας περιουσίας, γεωστρατηγικών περιουσιών, συμβάσεις (πώλησης, ενοικίασης, διαχείρισης, κατασκευής),
1.2.4. Επιτροπή ελέγχου για όλα τα Δημόσια Ασφαλιστικά ταμεία και όλων των άλλων ταμείων άμεσα ή έμμεσα σχετικών με αυτά, φανερών ή μυστικών, χωρίς να είναι περιοριστικό στα προαναφερθέντα, για τους ισολογισμούς, τις συμβάσεις, διαχείριση, παράπλευρες πράξεις με χρήση των κεφαλαίων κ.ο.κ.
1.2.5. Επιτροπή υπεύθυνη για τον έλεγχο των Τραπεζικών Ιδρυμάτων, λειτουργία, εγγυήσεις και βάρη, ,διαχείριση των κεφαλαίων και επενδύσεις που έγιναν απ' αυτά, συγχωνεύσεις, κεφαλαιοποιήσεις και ανακεφαλαιοποιήσεις, η μετοχική σύνθεση σε όλα τα επίπεδα μέχρι το τελικό φυσικό πρόσωπο για το 100 % της δομής, περιουσιακό χαρτοφυλάκιο, χρηματοοικονομικά εργαλεία που έχουν εκδοθεί από τις τράπεζες και προς ποιες κατευθύνσεις, λειτουργία και συμβάσεις με δανειολήπτες.
1.2.6. Έλεγχος για την λειτουργία, επενδύσεις, αξιολογήσεις, ενέργειες κτλ του Τ.Χ.Σ. , του ΤΑΙΠΕΔ καθώς και όλων των άλλων (τοπικών
εξωτερικών) ταμείων και φορέων που συστάθηκαν και που διαχειρίστηκαν Ελληνική Δημόσια περιουσία και όλων των σχετικών των εμπλεκομένων με αυτά.
1.2.7. Έλεγχος οικονομικών καταστάσεων, υποχρεώσεων, περιουσιακών στοιχείων, έλεγχος ταμείων, δομή μισθολογίων, κτλ όλων των Περιφερειακών γραφείων, Νομαρχείων και Δήμων.
1.2.8. Έλεγχος των εξοπλιστικών ταμείων και των ταμείων μυστικών κονδυλίων.
4.0 ΕΡΓΑΣΙΑ
4.1. Η Ελλήνων Πολιτεία παρέχει εργασία και ασφάλεια σε όλους τους πολίτες μέσα από τη λειτουργία της.
4.2. Η Ελλήνων Πολιτεία ανοίγει τους παραγωγικούς και αναπτυξιακούς ορίζοντες ειδικά με την ένταξη στην παραγωγική διαδικασία καινοτομιών και τεχνολογίας αιχμής έτσι ώστε να εξασφαλίζεται εργασία με την απόδοση έργου προς αυτήν. Με τη δομή και τη δόμηση της η πολιτεία θα παρέχει πάντα εργασία σε όλους τους πολίτες της,
4.3. Οι συνθήκες εργασίας θα είναι με σεβασμό προς το Ανθρώπινο δυναμικό.
4.4. Η αμοιβή θα είναι πάντα με αξιοκρατικό κριτήριο παραγωγικότητας και ποιότητας εργασίας.
4.5. Η περίθαλψη και συνταξιοδότηση των εργαζομένων θα καλύπτεται από ένα ασφαλιστικό ταμείο υψηλοτάτων προδιαγραφών το οποίο θα λειτουργεί πάντα με καθαρή ανταποδοτικότητα. Το ταμείο αυτό θα είναι αυτοδιοίκητο με σκοπό να πραγματοποιεί κερδοφόρες επενδύσεις ώστε να βελτιώνεται η θέση των μετόχων του που είναι οι συνταξιούχοι. Όλα τα υπάρχοντα ταμεία αφού ελεγχθούν θα εξυγιανθούν και θα λειτουργούν προς όφελος των πολιτών. Η λειτουργία της Ελλήνων Πολιτείας μέσω μηχανισμών και νόμων θα είναι η διαχρονική εξασφάλιση της τρίτης ηλικίας. Μεγάλο και σημαντικό κεφάλαιο η τρίτη ηλικία για την Πολιτεία. Άνθρωποι γεμάτοι βιωματική σοφία μπορούν να μεταδώσουν τον σπόρο της γνώσης στην επερχόμενη γενιά με σεβασμό για τον άνθρωπο, την Πολιτεία, το περιβάλλον, τον πλανήτη και την Κοσμοθέαση (Κοσμοθέαση είναι οτιδήποτε προσλαμβάνεται από τις αισθήσεις και γίνεται αντιληπτό μέσω της νοητικής διεργασίας ως αληθινό και υπαρκτό).
4.6. Η Ελλήνων Πολιτεία αναγνωρίζει την υποχρέωση να παρέχει τις συνθήκες για την ικανοποιητικότερη διαβίωση σε αντίθεση με το σημερινό καθεστώς το οποίο σκοτώνει τους ανθρώπους της τρίτης ηλικίας γιατί τους κονσερβοποιεί σε πανάθλια ιδρύματα που έχουν μόνο κερδοσκοπικό χαρακτήρα.
4.7. Σε ολόκληρη την Ελλάδα η Ελλήνων Πολιτεία αναλαμβάνει πλήρως την υποχρέωση της έναντι της τρίτης ηλικίας δημιουργώντας πάρκα που θα περιλαμβάνουν σύγχρονες εγκαταστάσεις διαμονής, εγκαταστάσεις ενασχολήσεων και συναναστροφής – επικοινωνίας, αίθουσα σωματικής αγωγής, ιατρική και νοσοκομειακή περίθαλψη κ.ο.κ.
Είμαστε ως Έλληνες υποχρεωμένοι να καταστήσουμε την τρίτη ηλικία αυτάρκη ώστε να μην εξαρτάται από κανέναν και είμαστε υποχρεωμένοι όλοι να την σεβόμαστε.
7.0. ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ - ΕΝΕΡΓΕΙΑ
Η βιομηχανία θα δομηθεί να παρέχει αυτάρκεια σε όλους τους τομείς. Αυτό θα επιτευχθεί λαμβάνοντας πάντα υπόψη τις παγκόσμιες συνθήκες για πιθανές συνεργασίες, εκτέλεση σχεδίων και επενδύσεων στους πιο νευραλγικούς τομείς.
7.1. Η βιομηχανία θα δομηθεί πάνω στο πλαίσιο της τεχνολογίας αιχμής του σημερινού παγκόσμιου γίγνεσθαι με προοπτική την ανάπτυξη πρωτοπόρων και καινοτόμων τεχνολογιών οι οποίες ως ευρεσιτεχνίες βρίσκονται στα χέρια της Ελλήνων Πολιτείας καθώς επίσης θα κληθούν οι απανταχού Έλληνες πολίτες, επιστήμονες, εφευρέτες για να προσφέρουν τις γνώσεις τους και την ευφυΐα που έχουν κληρονομήσει από το γένος μας, στην Ελλήνων Πολιτεία.
7.2. Η βιομηχανία θα στηριχθεί στις πρώτες ύλες, που βρίσκονται στην Ελληνική γη.
7.3. Δίδεται ιδιαίτερη βαρύτητα στον εξορυκτικό και μεταλλευτικό κλάδο για να υπάρξει υποδομή παραγωγής των πρώτων υλών, που είναι αναγκαία για την βιομηχανική δραστηριότητα. Θα δοθεί ιδιαίτερη βάση στην παραγωγή σπάνιων μετάλλων, σπάνιων γαιών που βρίσκονται στην Ελληνική γη καθώς και η εκμετάλλευση τους.
7.4. Ειδικές μονάδες για καλύτερους τρόπους μεγιστοποίησης της εκμετάλλευσης, ειδικά βελτιωτικά και προστατευτικά μέτρα για τους βιοτικούς, αβιοτικούς, ενεργειακούς ή/ και εν δυνάμει φυσικούς πόρους όπως αυτοί κατηγοριοποιούνται σε ανανεώσιμους και μη ανανεώσιμους: Ατμοσφαιρικός αέρας, νερό, έδαφος, φυσική χλωρίδα και πανίδα, ορυκτός πλούτος υπεδάφους, ηλιακή ακτινοβολία, φυσική ομορφιά κ.ο.κ.
7.5. Όλη η παραγωγή από τα μεταλλεία της Ελλάδος θα χρησιμοποιούνται ως πρώτη ύλη στην ελληνική μεταποιητική βιομηχανία. Δεν θα εξάγονται πρωτογενής πρώτες ύλες παρά μόνο μεταποιημένα βιομηχανικά προϊόντα, που θα περιλαμβάνουν την υπεραξία της μεταποίησης. Με αυτό τον τρόπο η Ελλάδα καθίσταται αυτάρκης και αυτοδύναμη στις βιομηχανικές πρώτες ύλες.
7.6. Για την ανταγωνιστικότητα των βιομηχανικών προϊόντων η προϋπόθεση που χρειάζεται, είναι να σταματήσει η υπερεκμετάλλευση των πόρων ενέργειας για λόγους κερδοσκοπικούς και η αναπροσαρμογή του κόστους της ενέργειας σε χαμηλότερες τιμές.
7.7. Για να υλοποιηθεί ένας τέτοιος σχεδιασμός χρειάζεται χρήση ενέργειας χαμηλότερου κόστους. Η Ελλήνων Πολιτεία είναι έτοιμη να εφαρμόσει εναλλακτικές πράσινες τεχνολογίες, οι οποίες θα είναι υψηλών προδιαγραφών με πλήρη ασφάλεια και απόλυτο σεβασμό ως προς το περιβάλλον.
7.8. Μια από αυτές τις τεχνολογίες, που θα εφαρμοστούν, είναι παραγωγή υδρογόνου μέσω ηλεκτρολυτικής διαδικασίας με χρησιμοποιούμενη ενέργεια για ηλεκτρόλυση, την ηλιακή.
7.9. Όλες οι εναλλακτικές μορφές ενέργειας που θα χρησιμοποιηθούν θα έχουν σαν κατάληξη την χρήση ελεύθερης ενέργειας, που είναι η νομοτελειακή χρήση ενέργειας για τον πλανήτη μας.
Η Ελλήνων Πολιτεία θα καταστήσει το Ελληνικό κράτος πλήρως αυτοδύναμο βιομηχανικά και ενεργειακά θέτοντας το παγκόσμιο πρότυπο εφηρμοσμένης τέχνης του Λόγου.
2.0 Επιτροπές που θα δομήσουν μελέτες επίλυσης των ξεχωριστών θεμάτων, Ανάπτυξης και Ανασυγκρότησης της Ελληνικής οικονομίας και τη χάραξη της πολιτικής και πολιτιστικής γεωστρατηγικής,
3.0 Επιτροπές Θεσμοθέτησης των εγκεκριμένων αποφάσεων
ΔΙΚΑΣΤΙΚΗ ΑΡΧΗ ΚΑΙ ΠΕΙΘΑΡΧΙΚΟ ΣΩΜΑ
1.0 Επιτροπές Δικαίου & Πειθαρχικού
Ι. ΘΕΣΜΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ - ΒΟΥΛΗ
1.0 Επιτροπές Έρευνας και Ελέγχου
1.1. ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ
1.2.1. Η Επιτροπή Ελέγχου Δημοσίου Χρέους: Θα προβεί σε μια ενδελεχή έρευνα, για τον έλεγχο την αξιολόγηση και τη δομή του δημοσίου χρέους σε βάθος χρόνου, τόσου ώστε να αποδειχτεί στο σύνολο η αλήθεια, με την επικουρία ομάδας παγκοσμίως αποδεκτών εμπειρογνωμόνων ελεγκτών. Ο έλεγχος θα περιλαμβάνει χωρίς να είναι περιοριστικό, το πως δημιουργήθηκε το Δημόσιο χρέος, ποιοί ήταν οι δανειστές, με τι συμβάσεις δεσμεύτηκε το κράτος και η τήρηση αυτών, ποιός γνωμάτευσε και αποφάσισε επ' αυτών, θα πιστοποιηθεί εάν και εφόσον είναι απεχθές το χρέος, εάν τα χρήματα έφτασαν και πόσα έφτασαν στην Ελλάδα, πως τοκίστηκε το εκάστοτε δάνειο, ποιός διαχειρίστηκε τα χρήματα που λήφθηκαν, που επενδύθηκαν, η έκδοση/ ακύρωση των ομολόγων κ.ο.κ.
1.2.2. Επιτροπή ελέγχου για τη διαχείριση δημόσιου χρήματος από εσωτερικά όργανα ή εξωτερικά καθώς και το ρόλο των συμβουλευτικών, ελεγκτικών εξωτερικών, ιδιωτικών ή και κρατικών συμβούλων.
1.2.3. Επιτροπή ελέγχου για τη διαχείριση δημόσιας περιουσίας, γεωστρατηγικών περιουσιών, συμβάσεις (πώλησης, ενοικίασης, διαχείρισης, κατασκευής),
1.2.4. Επιτροπή ελέγχου για όλα τα Δημόσια Ασφαλιστικά Ταμεία και όλων των άλλων ταμείων άμεσα ή έμμεσα σχετικών με αυτά, φανερών ή μυστικών, χωρίς να είναι περιοριστικό στα προαναφερθέντα, για τους ισολογισμούς, τις συμβάσεις, διαχείριση, παράπλευρες πράξεις με χρήση των κεφαλαίων κ.ο.κ.
1.2.5. Επιτροπή υπεύθυνη για τον έλεγχο των Τραπεζικών Ιδρυμάτων, λειτουργία, εγγυήσεις και βάρη, ,διαχείριση των κεφαλαίων και επενδύσεις που έγιναν απ' αυτά, συγχωνεύσεις, κεφαλαιοποιήσεις και ανακεφαλαιοποιήσεις, η μετοχική σύνθεση σε όλα τα επίπεδα μέχρι το τελικό φυσικό πρόσωπο για το 100 % της δομής, περιουσιακό χαρτοφυλάκιο, χρηματοοικονομικά εργαλεία που έχουν εκδοθεί από τις τράπεζες και προς ποιες κατευθύνσεις, λειτουργία και συμβάσεις με δανειολήπτες.
1.2.6. Έλεγχος για την λειτουργία, επενδύσεις, αξιολογήσεις, ενέργειες κτλ του Τ.Χ.Σ., του ΤΑΙΠΕΔ καθώς και όλων των άλλων (τοπικών ή εξωτερικών) ταμείων και φορέων που συστάθηκαν και που διαχειρίστηκαν Ελληνική Δημόσια περιουσία και όλων των σχετικών των εμπλεκομένων με αυτά.
1.2.7. Έλεγχος οικονομικών καταστάσεων, υποχρεώσεων, περιουσιακών στοιχείων, έλεγχος ταμείων, δομή μισθολογίων, κτλ όλων των Περιφερειακών γραφείων, Νομαρχείων και Δήμων.
1.2.8. Έλεγχος των εξοπλιστικών ταμείων και των ταμείων μυστικών κονδυλίων.
2.0 Επιτροπές που θα δομήσουν μελέτες επίλυσης των ξεχωριστών θεμάτων, Ανάπτυξης και Ανασυγκρότησης της Ελληνικής οικονομίας και τη χάραξη της πολιτικής και πολιτιστικής γεωστρατηγικής,
1.2.1. Επιτροπή υπεύθυνη η οποία θα προβεί στον έλεγχο της βασικής δομής όλων των Υπουργείων ως προς την λειτουργία, τρόπος που λαμβάνονται και εκτελούνται καθώς και εποπτεύονται οι αποφάσεις, συμβάσεις, διαγωνισμοί, προμήθειες κ.ο.κ. ούτως ώστε να υπάρχει καθαρή εικόνα για όλα τα θέματα της διοίκησης και των υποχρεώσεων που προκύπτουν από αυτές. Θα ετοιμαστούν και οι προϋπολογισμοί για την μεγιστοποίηση των αποδόσεων και την εύρυθμη λειτουργία αυτών.
1.2.2. Το ίδιο θα συμβεί και για όλα τα Περιφερειακά γραφεία, τις Νομαρχίες, και τις Δημοτικές αρχές.
1.2.3. Επιτροπή ελέγχου δράσεων ξένων κέντρων στην Ελλάδα, συνεργάτες τους στον ελληνικό χώρο, ζημιές που προκληθήκαν, έργα που υλοποιήθηκαν κτλ
1.2.4. Ειδικές επιτροπές οι οποίες θα ερευνήσουν όλες τις περιοχές της Ελλάδος και κάθε πτυχή και θα καταγράψουν τα πραγματικά σημερινά δεδομένα, τις σχετικές συμβάσεις με εξωτερικούς φορείς, διαχείριση και τις πραγματικές ανάγκες σε όλα τα επίπεδα. Αυτό αφορά :
α) Εσωτερικών Λειτουργικών Αναγκών κάθε τμήματος της κυβερνητικής μηχανής,
β) Οικονομικές & Χρηματιστικές Ανάγκες για την εύρυθμη λειτουργία του Κράτους,
γ) Άμυνα και ασφάλεια επίγεια, εναέρια, υπόγεια, διαθαλάσσια και δορυφορική, συμβάσεις, προδιαγραφές, λειτουργία, ασφάλεια,
δ) Ναυτιλία,
ε) Εξωτερικές διακρατικές σχέσεις και συμμαχίες, δράσεις τους μέσα στη χώρα, καθώς και οι κίνδυνοι που αντιμετωπίζονται,
ε) Δομή οικονομίας,
στ) Παιδεία, Βιβλία, Ελληνική Γλώσσα,
ζ) Πολιτισμός & Αθλητισμός,
1. Ενδελεχής έλεγχος όλων όσων εργάστηκαν στο Υπουργείο Πολιτισμού ως πολιτικοί και ως διοικητικοί,
2. Έλεγχος όλων των συμβάσεων για τα έργα και τις εκδηλώσεις του Υπουργείου,
Έλεγχος των συμβάσεων με Κράτη, οργανισμούς, πανεπιστήμια, αλλοδαπές αρχαιολογικές υπηρεσίες ή άλλους, όπου θα γίνει πλήρης έλεγχος των ανασκαφών, το που βρίσκονται σήμερα τα ευρήματα, τις συμφωνίες που έγιναν γύρω από αυτά, η μέχρι σήμερα εκμετάλλευσή τους, για όλες τις ανασκαφές που έχουν γίνει έως σήμερα,
4. Έλεγχος των ευρημάτων από τις ανασκαφές που έχουν πραγματοποιηθεί μέχρι σήμερα και την κατάληξη τους,
5. Θα γίνει έλεγχος όλων των σημείων αποθήκευσης των ευρημάτων από ανασκαφές κυρίως αυτών των Μουσείων,
6. Θα συσταθεί επιτροπή ελέγχου με εμπειρογνώμονες αρχαιολόγους και με εισαγγελική παρουσία για τον καταλογισμό ευθυνών σε όσους κακοποίησαν και ασέλγησαν σε βάρος της κληρονομιάς του Έθνους μας,
μ) Επίγειες, Θαλάσσιες και Εναέριες Μεταφορές, Δίκτυα και Δρόμοι, Γέφυρες, Ακτοπλοϊκά, Αεροδιάδρομοι κτλ,
ν) Καταγραφή και χαρτογράφηση του Ορυκτού Πλούτου, Γαιανθράκων, Κρυστάλλων και σπάνιων γαιών καθώς και των σεισμογενών περιοχών, γεωλογικών φυσικών φαινομένων, παρακολούθηση, συμβάσεις κ.ο.κ. ,
ξ) Καταγραφή και χαρτογράφηση όλων των γνωστών ή άγνωστων τεχνολογιών, ενεργειακών πεδίων, αρχαιολογικών χώρων,
ο) Παιδεία, υπάρχουσα δομή, σχολική ύλη, μέσα εκπαίδευσης, αναλφάβητος πληθυσμός κτλ,
τ) Εντοπισμός κάθε αρχαίου ελληνικού περιουσιακού στοιχείου (Αγάλματα, Ναών, Συγγραμμάτων κτλ), η μέχρι τώρα χρήση που έγινε από τρίτους, εντοπισμός κάθε βιβλίου ελληνικής γραμματείας κ.ο.κ.,
χ) Λεπτομερείς ναυτική Χαρτογράφηση για Λιμάνια, μαρίνες, ποτάμια, λίμνες κτλ,
1.4.1. Κοινοβουλευτική ομάδα που να μελετήσει και θα προτείνει διορθωτικές παρεμβάσεις στο Σύνταγμα που θα εξασφαλίζει τον Έλληνα Πολίτη και που θα καθιερώνει την Ελλήνων Πολιτεία η οποία θα βασίζεται στα Ελλάνια Πρωτόκολλα που διέπονται από τις Αξίες, τις Αρχές και τους Πολιτειακούς νόμους,
1.4.2. Επιτροπή Πολιτειακής Ανασυγκρότησης για εφαρμογή του Πολιτειακού Κώδικα.
1.4.3. Για ότι αφορά στους Δήμους της χώρας, πέραν των πιο πάνω, θα συσταθεί,
1.4.3.1. Επιτροπή ελέγχου δημοτολογίου με σύγκριση ληξιαρχικών πράξεων γέννησης και αποδεικτικό εγγυτέρων συγγενών,
3.0 Επιτροπές Θεσμοθέτησης των εγκεκριμένων αποφάσεων
1.3.1. Επιτροπή κατάρτισης Νομοσχεδίου για την Ίδρυση καθαρά Εθνικού Ελληνικού Πιστωτικού Ιδρύματος.
1.3.2. Επιτροπή κατάρτισης Νομοσχεδίου για την εξαγορά όλων των κόκκινων δανείων που υπάρχουν στις Τράπεζες σήμερα από το Πιστωτικό Ίδρυμα της Πολιτείας. Με αυτό τον τρόπο θα κεφαλαιοποιηθούν οι τόκοι στο αρχικό κεφάλαιο μέσου του πιστωτικού Ιδρύματος της Πολιτείας. Το Πιστωτικό Ίδρυμα της Πολιτείας μετά τον έλεγχο που θα πραγματοποιηθεί στα Πιστωτικά ιδρύματα της χώρας μας, ή θα τα διαγράψει ή θα κάνει Κεφαλαιοποίηση του δανείου (αρχικό κεφάλαιο + τόκοι μέχρι την ημ/νια εξαγοράς) ανάλογα με την περίπτωση και θα δοθεί η δυνατότητα στους υπόχρεους να το εξοφλήσουν μακροχρόνια (π.χ. 30 έτη) με μηδενική επιβάρυνση τόκων. Όλο το ανωτέρω εγχείρημα πρέπει να εντάσσεται αυστηρά μέσα στα πλαίσια του Αξιακού συστήματος της Ελλήνων Πολιτείας.
1.3.3. Επιτροπή κατάρτισης Νομοσχεδίου για τη διαγραφή των χρεών των Ελλήνων προς το δημόσιο ταμείο. Το εγχείρημα αυτό πρέπει να εντάσσεται αυστηρά μέσα στα πλαίσια του Αξιακού συστήματος της Ελλήνων Πολιτείας.
1.3.4. Επιτροπή κατάρτισης Νομοσχεδίου για τη διαγραφή των χρεών από όλα τα ασφαλιστικά ταμεία. Το εγχείρημα αυτό πρέπει να εντάσσεται αυστηρά μέσα στα πλαίσια του Αξιακού Συστήματος της Ελλήνων Πολιτείας.
1.3.5. Επιτροπή κατάρτισης Νομοσχεδίου ακύρωσης μνημονίων και δανειακών συμβάσεων.
1.3.6. Επιτροπή κατάρτισης Νομοσχεδίου ελέγχου για διαπλοκή και πελατειακών σχέσεων όλων των συμβάσεων μεταξύ του Ελληνικού Δημοσίου και κρατών ή ιδιωτών.
1.3.7. Επιτροπή κατάρτισης νομοσχεδίων και θεσμοθέτηση όρων και προϋποθέσεων για την υλοποίηση όλων των έργων που περιγράφονται πιο πάνω και βάσει των μελετών που θα έχουν εγκριθεί από το Κοινοβούλιο βάσει του προηγούμενου άρθρου.
* οι επιτροπές κατάρτισης Νομοσχεδίων πρέπει εντός δέκα (10) ημερολογιακών ημερών να έχουν καταρτίσει και καταθέσει το Νομοσχέδιο.
ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΕΧΟΥΜΕ ΕΝΑ ΧΡΕΟΣ ΚΑΙ ΜΙΑ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΝΑ ΠΑΛΕΨΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ ΜΑΣ, ΤΟ ΧΡΕΟΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΤΕΡΑΣΤΙΟΥΣ ΠΡΟΓΟΝΟΥΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΤΟΣΑ ΠΟΤΑΜΙΑ ΑΙΜΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝΕ ΧΥΘΕΙ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΕΔΩ ΤΗΝ ΧΩΡΑ, ΚΑΙ Η ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΕΙΝΑΙ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ.